• شهردار شیراز:

نقش شورا‌ها در پیشبرد امور شهری بسیار با اهمیت است/ مدیریت واحد و یکپارچه شهری ایجاد شود

شهردار شیراز گفت: نقش شورا‌ها در پیشبرد امور شهری بسیار با اهمیت است و هرچه به سمت تقویت شورا‌ها برویم رضایت مردم افزایش می‌یابد.



منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شهر شیراز به مناسبت نهم اردیبهشت‌ماه- روز شوراها- میزبان مدیریت ارشد استان و شهری بود.


شهردار کلان‌شهر شیراز ضمن عرض تبریک به رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: امروزه به دلیل حضور شوراها در شهر و روستا شاهد پیشرفت مناطق هستیم.

محمدحسن اسدی افزود: شورای اسلامی شهر شیراز در جایگاهی قرار دارد که به دنبال مسائل سیاسی نیست بلکه به دنبال رفع مسائل و مشکلات و خدمت رسانی مطلوب و شایسته به مردم هستند.

وی از ۵ برابر شدن بودجه شهرداری شیراز با حمایت شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: اگر دولت می‌خواهد از تصدی‌گری به حاکمیت برسد باید مدیریت واحد و یکپارچه شهری را تشکیل بدهد.

شهردار شیراز تصریح کرد: نقش شورا‌ها در پیشبرد امور شهری بسیار با اهمیت است و هرچه به سمت تقویت شورا‌ها برویم رضایت مردم افزایش می‌یابد.
انتهای پیام /  108
165 کلیک ها  دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 09:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا